Музична індустрія в США: деякі цифри

0
757
RIAA - Сузір'я Україна. Constellation Ukraine

У 2018 році доходи від продажу музики в США виросли на 12% до $9,8 млрд (у світі усього доходів було $19,1 млрд у 2018 році). Третій рік поспіль двозначне зростання обумовлено переважно збільшенням доходів від платних послуг підписки, в першу чергу Spotify, Apple Music, Tidal, Amazon та інших. Вперше послугами підписки в США скористалися понад 50 мільйонів людей. Про це йдеться в щорічному звіті Американської асоціації індустрії звукозапису (RIAA).

У звіті наголошується, що доходи від потокових (стрімінгових) музичних платформ виросли на 30% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року і досягли $7,4 млрд, що становить 75% від загальних доходів індустрії за 2018 рік. Категорія потокової передачі містить у себі широкий спектр форматів, включаючи платні підписні сервіси, послуги за запитом, підтримувані рекламою (наприклад, YouTube, Vevo, Spotify), і послуги потокового радіозв’язку (в тому числі Pandora, SiriusXM і інші послуги інтернет-радіо) .

За даними RIAA, в минулому році понад 50 млн американців платили за підписки на стрімінгові сервіси, що в п’ять разів більше показника 2015 року. Число їх користувачів зростає на 1 млн чоловік щомісяця, уточнюють аналітики.

При цьому доходи від завантажених треків і альбомів знижуються шостий рік поспіль до $1,04 млрд. Постійне завантаження альбомів впало на 25% до $500 млн в 2018 році, а продажі окремих треків впали на 28% до $490 млн. Завантаження склали 11% доходів в 2018 році, в порівнянні з 42% в 2013 році.

До $698 млн (на 34%) впала і роздрібна торгівля компакт-дисками. Вперше виручка від продажу компакт-дисків не дотягувала до $1 млрд з 1986 року. Доходи від вінілових альбомів в 2018 році склали $419 млн, збільшившись на 8% в порівнянні з 2017 роком і досягнувши самого високого рівня з 1988 року.