Біллі Айліш поповнить ряди виконавців, які транслюють свої шоу в віртуальної реальності. Концерт відбудеться 3 вересня в Мадриді, а потім в той же вечір буде транслюватися в додатку Facebook Oculus Venues для гарнітур Oculus Go і Oculus Quest.
Концерт стане результатом партнерства зі стартапом Supersphere, який рекламує цю подію як «найбільший VR-концерт в історії» (що не так вже й складно, з огляду на відсутність реальної конкуренції, тобто прямий ефір в MelodyVR колишньої зірки One Direction Ліама Пейна в грудні минулого року є головною подією в цій галузі).
Минулі проекти Supersphere включають VR для Lupe Fiasco, Empire Of The Sun, Tenacious D і сера Пола Маккартні — шестисерійний документальний VR-фільм, створений для VR-стартапу Jaunt.
Додаток Oculus «Venues» було вперше анонсовано в кінці 2017 року і використовувалося для декількох музичних заходів — наприклад, прем’єри посмертного альбому Avicii в червні 2019 року.
Інтерес Facebook до музики і VR також призвів до угоді з ліцензування контенту з MelodyVR, оголошеної в липні.
Ще у 2016 році TheWaveVR став одним з перших орієнтованих на музику стартапів віртуальної реальності, і у компанії були ідеї, що виходять за межі простих зйомок концертів. З тих пір вона зібрала $2,5 млн фінансування, а потім ще $ 6 млн, і працювала з такими артистами, як The Glitch Mob, щоб розвивати свою технологію.
Компанія провела ребрендинг і тепер називається просто Wave — крок, який демонструє, що компанія не буде присвячена виключно VR, оскільки з’являються такі технології, як доповнена і змішана реальності. Вона, як і раніше, працює з артистами: було оголошено про проведення в прямому ефірі концерту Lindsey Stirling.
Концерт відбувся 26 серпня — аватар Стірлінг виконував концерт, а шанувальники могли взаємодіяти з нею прямо під час заходу, а також мали можливість купити ексклюзивний мерч. Важливо, що концерт був доступний не тільки для власників гарнітур HTC Vive або Oculus Rift, які завантажили додаток Wave. Концерт також транслювався (хоча і з меншим ступенем інтерактивності) через канали Stirling на YouTube, Facebook і Twitch Wave.
YouTube був основною платформою Стірлінг, де у неї майже 12 млн підписників, так що це саме по собі може бути великим стимулом для аудиторії. Для Wave — це спосіб винести досвід використання програми за межі все ще нішевої спільноти власників VR-гарнітур — та ж мотивація призвела до недавнього запуску конкуруючого додатку для смартфонів без гарнітури від MelodyVR.
ТВОРЧІ ОГОЛОШЕННЯ
Продати пісню, музику, картину можна через сайт творчих оголошень:
ВСІ КОНКУРСИ
Усі всеукраїнські та міжнародні конкурси талантів тут: