Аудиторія африканського стрімінга Boomplay досягла 53 млн користувачів

0
284
Boomplay - Сузір'я Україна

Boomplay став одним з найвідоміших стрімерів, запущених в Африці, а зовсім недавно він оголосив про досягнення нової позначки зростання аудиторії. Стверджується, що у нього більше 53 млн користувачів в порівнянні з показником в 42 млн в квітні цього року, коли компанія залучила $20 млн за підсумками раунду фінансування. У Boomplay також говорять, що 80% їх каталогу — африканська музика, на яку припадає 75% всіх стрімів.

Ці цифри були оприлюднені в рамках оголошення про нове партнерство стрімінгового сервісу з музично-маркетингової фірмою Linkfire. Boomplay надасть Linkfire (і, отже, їх клієнтам в музичній індустрії) фактичні «дані про конверсії», тобто коли відвідувачі натискають на смарт-посилання виконавця, щоб відтворити його музику на Boomplay. Вимірюється не стільки кількість кліків, а те, що користувачі робили на сервісі стрімінга після цього моменту. Аналогічна угода була підписана між Linkfire і Pandora в березні 2018 року, хоча тоді використовувалася фраза «розширені дані про атрибуції».

Linkfire і Boomplay оголосили про своє партнерство на конференції Music Imbizo в Південній Африці. «Ми надамо артистам Африки, що розвиваються і їхнім командам найточніші і повні дані, які їм потрібні, щоб донести музику до своїх шанувальників найбільш ефективно і вигідно», — сказав генеральний директор Linkfire Ларс Еттруп.