Велетень музичного стрімінгу Spotify повідомив про зниження операційних збитків у другому кварталі, а також про збільшення аудиторії користувачів преміум (передплатників за гроші) до 108 млн людей і досягнення позначки в 232 млн активних щомісячних користувачів станом на кінець червня.
Для порівняння — на кінець березня 2018 року ці цифри становили 100 млн абонентів преміум-рівня і 217 млн активних щомісячних користувачів відповідно.
Станом на червень у прямих конкурентів, Apple Music, було 60 млн передплатників, включаючи користувачів тримісячної безкоштовної пробної версії. (Показники Spotify також включають в себе клієнтів на 30-денній пробі).
Компанія також оголосила про дві нові угоди з музичними мейджор лейблами. «Ми досягли угоди про продовження глобальних ліцензій на звукозапис з двома з чотирьох наших партнерів серед мейджор лейблів і активно обговорюємо це питання з двома іншими», — сказав він, не розкриваючи назв конкретних лейблів. «Це шостий раунд переговорів, який ми завершили за 13-річну історію нашої компанії, і, хоча це, як правило, тривалий процес, він став частиною нормального ведення бізнесу».
У Spotify заявили, що їх операційні збитки у другому кварталі склали $3,3 млн (€3 млн) у порівнянні з €90 млн. Чистий збиток компанії скоротився до $84,7 млн (€76 млн) з €394 млн роком раніше. Квартальна виручка виросла на 31% до $1,86 млрд (€1,67 млрд), а операційні витрати збільшилися на 4%.
Найбільша частина цієї виручки, $1,67 млрд (€1,502 млрд), надійшла від преміум-передплатників, що означає збільшення на 31% в річному обчисленні; доходи від реклами склали $184 млн (€165 млн), збільшившись на 34% в річному обчисленні.
Число клієнтів компанії в другому кварталі перевищило очікування Уол-Стріт, в той час як кількість передплатників за гроші виявилася нижче власного прогнозу стрімера.
«Ми закінчили другий квартал зі 108 млн преміум-передплатників по всьому світу, що на 31% вище в порівнянні з минулим роком, але нижче очікуваного діапазону в 107-110 млн», — заявила компанія. «Інші дані зійшлися з нашими очікуваннями — щомісячний відтік знизився як послідовно, так і в річному обчисленні до рекордно низьких 4,6%, а відсоток відіграшу по рекламі прискорювався квартал за кварталом. Однак результати нашої пропозиції для студентів виявилися нижче плану. Як ми вже обговорювали раніше, наша мета — досягти приблизно 70% відповідності нашим прогнозам, і ми не досягли успіху щодо числа передплатників. Це наш недолік. Гарна новина полягає в тому, що дефіцит був пов’язаний швидше з виконанням плану, а не з нашої м’якотілістю в питаннях бізнесу. Ми очікуємо, що до кінця року ми надолужимо згаяне.»
У майбутньому компанія розраховує залучити від 2 до 6 млн преміум-абонентів в третьому кварталі і, можливо, вийти на невеликий операційний прибуток. До кінця року Spotify сподівається досягти позначки в 120-125 млн платних користувачів і 265 млн щомісячно активних користувачів.
ТВОРЧІ ОГОЛОШЕННЯ
Продати пісню, музику, картину можна через сайт творчих оголошень:
ВСІ КОНКУРСИ
Усі всеукраїнські та міжнародні конкурси талантів тут: